Porshe!
Furcsa, de a 911 Turbo eszeveszett gyorsasga miatt ksem el az esti sajttjkoztatrl. Mikor 25,5 literes tlagfogyasztssal befutunk a szllodba, kollgm elmegy knyelmesen zuhanyozni s ltnyt hzni, n pedig visszakrem a srga 911 Turbt.
Nappal van, telihold sincs, mgis kezdek tvltozni a farkasemberr a kihalt spanyol orszgton. Amgy nem volnk n llat, de 200-nl leforog a negyedik s aprt tolok a vltn, jobbra-elre. A turbmotor vlt s msodpercek alatt kivgzi az tdiket, 252-vel jn felm egy balkanyar.
Az acltrcsa taln felizzana, de a millikrt rendelhet kermia mg nem vilgt, csak a szemem akar kiesni, ahogy a temp 140-re zuhan. Elfr, gz, megint 200 fl Sport Chrono Turbo csomag: ez az, amit rdemes beikszelni az aut megrendelsekor. Nem a stopper miatt, hanem a 0,2 baros tltltshez, amit Sport mdban padlgzzal aktivlhatunk. Az eredenden durva 620 Nm legfeljebb 10 msodpercre felugrik 680-ra s a kvetkez pillanatban elszabadul a gp. s gy tovbb.
Rmugrik a horizont s elfelejtek levegt venni, mg hrmasban 150 krl jn a tilts. Nem tudom felfogni, ami padlgzra trtnik, megllok s jra rajtolok, hogy megint tlhessem. Ltrejtt a szertelen fggs.
Lehetetlen, hogy a Bugatti Veyronon innen brmi jobban gyorsuljon ennl, de az automata vlts 911 Turbo 3,9 helyett 3,7-et megy szzig s 12,8 helyett 12,2 msodpercet ktszzig. Az elektronikus vltvezrls sszebeszl a motorirnytssal s az sszkerk-hajts szmtgpvel, amire a vezet, a kuplung s a kzi vlt nem kpes.

|