Fekete Honda S2000
Ki mondta, hogy egy sportautónak vagyonokba kell kerülnie? Ez nem igaz! Nézzük például a Honda S2000-est, melynek motorja kompresszor, turbótöltő és minden egyéb okosság nélkül kemény 240 lóerőt hoz ki a mindössze 2 literes lökettérből!
Valódi férfiaknak való kocsi, gondolhatnánk, pedig a képen látható példány tulajdonosának neve Katja, aki a kevés autórajongó német lányok egyike. Az biztos, hogy Katja S2000-ese bizony nem egy hétköznapi példány, pedig a kocsi már eredetileg is elég jól nézett ki, piros fényezéssel, fekete bőr kárpitozással és 16“-os kerekekkel. De az első változtatást Katja azonnal véghezvitte, hiszen a sportkocsi szerinte nem volt elég lapos, így egy sportrugószettet építtetett be, amivel autója négy centiméterrel közelebb került az aszfalthoz. A kerekeknek sem kegyelmezett, a gyáriakat 18-as Anterákra cserélte le. És ez még csak a kezdet volt.
Teljes program
Két évvel később aztán már egy egész tuningprogram következett. Az egyszerű rugókészletet egy KW Inox Variante 3-as futómű váltotta fel, de a biztonság kedvéért egy toronymerevítő is be lett szerelve. Az Antera felnik krómozott Löwenhart BR5 görgőkre lettek lecserélve, melyek 8,5x19ET50-es illetve 10x19ET56-os méretűek. Ezekre előre 215/35-ös, hátra 255/30-as gumik kerültek. Ennyit az alapokról. Ezután a karosszéria volt soron: a sárvédőket kiszélesítették, majd SCT küszöbspoilerekkel és Shark frontspoilerrel sportosabbá tették az optikát. Még a karbonfekete metálfényezéssel sem ért véget a dolog, mert a külső után a belső tér műanyag elemeit is feketére fényezték. De Katja még mindig nem érte be ennyivel.
Fekete és gyors
A karbonfekete fényezéssel még nem volt kész a dolog, ugyanis az autó oldalára és a közepkonzolra airbrush díszítés került. Most viszont már nem volt jó a fekete bőr kárpitozás, mivel a fekete fényezéssel együtt túl komor lett volna. Az új, szürke bőr és alcantara kárpitozás viszont nagyszerűen mutat a sok feketével, egyszerre sportos és elegáns. Az összképet egy CDC antenna és váltókar, átlátszó üvegű oldalindexek és Mugen Power olajtartály-fedő egészíti ki. A nyitott K&N levegőszűrővel pedig a négyhengeres úgy dörög, mintha másfélszer akkora motor dolgozna a géptető alatt. A végén Katja megengedett még magának egy jópofa apróságot: a féknyergek nem ezüst, arany vagy piros színben villognak, hanem világoskéken. Egészen ártatlanul...
|