TÜZES NYÍL
A Ferrari 360 Modena kétségkívül az egyik legizgalmasabb autó, amely mostanában - ha ritkán is - de látható az utakon. Bőséges teljesítményével, tüzes designjával és érces hangjával mindenütt álmodozó tekintetek követik, ahol csak megjelenik
Mindemellett nem lehet meglepő, hogy van, aki ezt az álomautót is sportosabbá és különlegesebbé akarja tenni. Több tuningcég mellett a SAT Autosport is kezet mert emelni a sportos olaszra, és az eredmény a céget igazolja: a rozsdamentes acél peremű, háromrészes, SAT RS II felnik még egyénibbé tették a piros sportkocsit. A 8,5x19-es első felnikhez 235/35-ös vagy 225/35-ös gumik, míg a hátsó, 10,5x19-es görgőkre csak 285/35-ös rendelhető, amellyel akármikor 30 centis csíkokat húzhat az ember az aszfaltra, ha olyan kedve támad. A H&R sportrugókészlet az eleve meglehetősen mély fekvésű Modenát további 30 mm-rel viszi közelebb az aszfalthoz. Mivel a szériafutómű elektronikusan állítható lengéscsillapítójával egyébként kifogástalanul megállja a helyét, ezen a részen nem volt szükség több változtatásra. Bár a Ferrari magas fordulatszámokon működő V8-asa a motortervezés remeke, ez nem tartotta vissza a SAT technikusait attól, hogy a teljesítményhez chiptuning segítségével további 20 lovat hozzáadjanak. Így a vezető már 420 olasz vadlónak parancsolhat.
|