Ferrari a csúcson
Tulajdonképpen minden "rendes halandó" felteszi a kérdést: mi a fenét lehet még hozzátenni ehhez a tökéletes és méregdrága Ferrarihoz, amitől még szebbé válhat? Nos, az Inden Design a következő oldalakon megválaszolja nekünk ezt az igen nehéz kérdést!Már egy "széria" - bár ebben az esetben ez a szó
Tulajdonképpen minden "rendes halandó" felteszi a kérdést: mi a fenét lehet még hozzátenni ehhez a tökéletes és méregdrága Ferrarihoz, amitől még szebbé válhat? Nos, az Inden Design a következő oldalakon megválaszolja nekünk ezt az igen nehéz kérdést!Már egy "széria" - bár ebben az esetben ez a szó kicsit nevetségesen hangzik - Ferrari is lenyűgöző külsőleg, de az Inden 355-ös még erre is rátett egy lapáttal. Az "áldozat" még szélesebb, még mélyebb, még szebb, szóval, egyszerűen... király!Úton a megbeszélt találkozóra azt találgattuk izgatottan, hogy vajon mit talált ki ezúttal az Inden Design. Természetesen kicsit szkeptikusak voltunk, hiszen a beavatkozás egy Ferrarinál nem egyszerű feladat, arról nem is beszélve, hogy a művelet éppen ezért könnyen fordítva sülhet el. Mikor végre megpillanthattuk a maranellói villámot, elállt a szavunk.A kevesebb több!A kikerülhetetlen "Aha!" effektus meggyőzte az Inden Designt arról, hogy kevés, de annál hatásosabb "sebészi beavatkozást" érdemes használnia a külső részek átalakításánál. Így először is minden műanyag részt a kocsi színével megegyezőre fényeztek, és felszereltek egy Challenge rácsbetétet, ami az egységes külső szempontjából nagyon hasznosnak bizonyult. A 18 colos szériafelniknek természetesen távozniuk kellett, helyükre elegáns, háromrészes polírozott peremű BBS/Inden felnik kerültek. Az új felni/gumi kombinációnak köszönhetően - 9,5 x 18-as, 225/40 ZR18-as elöl, illetve 11,5 x 18-as, 285/35 ZR 18-as hátul - elkerülhetetlenné váltak kisebb karosszériamunkák a sárvédőn. Ezzel egyidejűleg egy Inden Design rugószett 40 mm-rel leülteti az amúgy sem terepjáró jellegű F355-ös Berlinetta karosszériáját, ami az új kerekekkel tovább javítja a vezetési viszonyokat. Az átépítés másik csúcspontja az olasz Tubi Style sportkipufogó, amelynek legnagyobb előnye, hogy abból a műhelyből származik, ahol a Ferrari maga is gyártatja kipufogóit, így tökéletesen illeszkedik a Berlinettához. Az Inden Design csapata szabadon engedte fantáziáját az F355-ös pilótafülkéjében, és néhány igazán jó ötlettel állt elő. Így került be az autóba a két Recaro sportülés és a Momo sportkormány, amely kétségtelenül emeli a belső tér sportos mivoltát. Tanulság: a 380 lóerő, a V8-as motor a 3496 köbcentis lökettésfogattal, a maximális 8250-es fordulatszám, a 4,7 másodperces 100-ra gyorsulás és a 295km/h-s végsebesség igazán meggyőző, de nem minden. A visszafogott, de nagyszerűen kivitelezett munkáknak köszönhetően az Inden Design az izgalmas széria sportautóból egy lélegzetellálítóan gyönyörű műalkotást készített. --
|