Téli izzás
Kompresszor gondoskodik a lehengerlő dinamizmusról, a vizuális feltűnést viszont olyan piros fényezés garantálja, amely nemcsak hasonlít a Ferrari tradicionális tónusára, hanem egyenesen a Rosso Corsa. A színválasztást a téli hideggel indokolják.
Kinek a pap, kinek a papné. A Brabus főnöke, Bodo Buschmann például kizárólag metál feketében tudja elképzelni autósbirodalmát, és a legendák szerint az összes saját kocsija ebben a színben pompázik. Való igaz, a német tuning műhelyeknél favorit a fekete és az ezüst, ez az irányzat az aktuális trend, de Nuremberg most szó szerint új színt hoz az életbe, legalábbis a bemutatott Mercedes-Benz ML 350 átalakítással. Az Imre Arva által menedzselt ART tuning GmbH. bizonyos értelemben nem vitte túlzásba az autó vadítását, ám a hatásos színválasztással az ML bárhol és azonnal a figyelem középpontjába kerül. A Ferrari tradicionális, Rosso Corsa No 322-es festéke tamáskodó vélemények szerint komolytalanná teszi a terepjáró megjelenését, hiába sikerültek jól a karosszéria egyes kiegészítői. A frontrész új lökhárítója egyedi módon ad értelmet a világításnak, mert a hagyományos Bi-Xenon egység mellett ködlámpa, illetve külön kiegészítő fényforrás is javítja az éjszaki vezetés körülményeit. Ahogy mostanában a gyári Mercedeseknél szokás, úgy az ART is használja kanyarvilágításhoz a ködfényt. A küszöbtoldatok érdekessége az ART emblémás, kékes fényű belső világítás, amely nemcsak este látványos, hátul pedig az elsőhöz hasonlóan szintén új lökhárító található, négy 80 milliméteres, krómozott kipufogócső végződéssel.
A mérnökök a futóműnél megtartották az AIRMATIC légrugózást, de az automatikus, sebességfüggő szintszabályozást kiiktatták, és alaphelyzetben 35 milliméterrel mélyebbre ültették a kasztnit. Ennek az indokolatlannak tűnő lépésnek a magyarázata, hogy az ART tulajdonosok számára inkább státusszimbólum, mintsem racionális munkaeszköz az ML, azaz komoly terepre nagy valószínűséggel soha nem mennek vele, ellenben a közúti viselkedés tökéletessége nagyon fontos. A kerekek hatküllős, 19 colos ARTstar2 felnik, természetesen az időjáráshoz illő Pirelli téli gumikkal, 275/45 R19-es méretben. A gyárilag 272 lóerős, V6-os motorra 100 lóerőt sikerült rápakolni egy kompresszor, illetve egy Intercooler (töltőlevegő-hűtő) segítségével, az ART ML orrában így 380 ló tombol meggyőző módon.
Az utastér átalakítása gyakorlatilag vevőtől függ, ám a bemutatómodellek azért mindig adnak némi támpontot. A piros karosszériához belül ugyancsak pirosat választottak, szürke kiegészítéssel, természetesen a legfinomabb kidolgozású valódi bőrből. A műszerfal és az ajtóborítások tetejét szürke Alcantara borítja, és a kárpitosok olyan finom részletre is ügyeltek, mint a díszítővarrás piros cérnája. A piros bőrből a középkonzol merevítő rúdjaira is jutott, a kormánykerék pedig mind anyagában, mind színvilágában igazodik az eddig felsoroltakhoz. A pontot az i-re az ART emblémás szőnyegek teszik fel.
|