Ford S-MAX 2,0 TDCI Titanium: Határsértő |
|
|
Tavaly egyszerre mutatkozott be az új Galaxy és kisebb testvérmodellje, az S-MAX. Utóbbit teszteltük, ami tulajdonképpen konkurens nélküli a piacon. Egy személyautósan vezethető, sportos egyterű. De mondhatjuk crossovernek is. Tehát az egyik legérdekesebb Ford; és egy nagyon jó autó.
|
Maserati GranSport Contemporary Classic |
|
|
Sokak szerint a Giorgetto Giugiaro által tervezett kétajtós Maserati testesíti meg a tökéletes kupé fogalmát, ám az olasz mester most tovább polírozta a szigonyt. A végeredmény a Párizsban bemutatott Contemporary Classic lett, amely októbertől rendelhető.
|
Aston Martin raliautó |
|
|
Az Aston Martin raliautót épített, a V8 Vantage alapjaira épülő Rally GT-t már be is vetették a francia bajnokság három futamán.
|
Shelby Super Cars SC/8T - Ezerrel |
|
|
SSC SC/8T – profilból a Lamborghini Diablóra emlékeztet. Kevesebb mint 1300 kilót nyom
|
Frissült a G-osztály |
|
|
Nagy lendülettel indul neki a legendás G-osztály immáron 27. gyártási évének. A modellfrissítésen átesett klasszikus terepjáró 1979-es alapjain töretlenül őrzi markáns alakját, erőforrásai azonban modernebbek lettek. A G 320 CDI teljesítménye immár 224 lóerő, a G 55 AMG-jé pedig kereken 500.
|
Heffner Viper Twin-Turbo - 1500 lóerő a hátsó keréken |
|
|
Az amerikai mester V10-es Viper motorjai 91-es benzinnel is 1200 Nm-t és 900 lóerőt tudnak - ez azonban csak a belépő, legkeményebb autója 1500 lovas, és alig több mint 8 másodperc alatt ugrik 280 km/órára!
|
Mitsubishi Lancer Evolution IX: Ez állat! |
|
|
Nem sűrűn teszünk meg 1400 kilométert egy tesztautóval, pláne hat nap alatt. Akadnak azonban olyan autók, amelyek ledöntenek minden korlátot. Ilyen a Lancer Evolution. Nem holmi sport szedán, hanem egy utcai raligép, ami néhány nap alatt mindenkiből kihozza a rejtett Tommi Makinent.
|
Geiger Mustang GT 520 |
|
|
Kis vigaszt nyújt a Geiger azoknak, akik mindig is egy Shelby Mustang GT 500-ra vágytak. Mivel az 500 lóerős csúcs-Mustang nem jön Európába, a rajongóknak be kell érniük a Geiger nem kevésbé elképesztő GT 520-asával, ami egy-két paraméterében még túl is tesz az amerikai tesón.
|
Exkluzív: BMW X5 4,8iS |
|
|
- Baj van! - kezdte a telefonban a BMW-s kolléga az átvétel napjának reggelén. - Ne haragudj, nem tudjuk odaadni a 4,4 literes X5-öst, de elviheted az új 4,8-ast. Jó lesz? Nem tagadom, első hallásra szégyenszemre fel sem tűnt a különbség, így a V8-ast képzeletben siratva mondtam igent az új lehetőségre. Csak később kezdtem kapizsgálni, hogy mi történt.
|
Hazánkban a csúcs-Honda |
|
|
Fejlett, élvonalbeli műszaki megoldásaival és innovatív kisegítő rendszereivel a prémium szegmensben lép porondra a klasszikus szedán kivitelű, új Honda Legend. Az autót 15,5 millió forintért kínálja a Honda, jóllehet, alapáron minden benne van.
|
|