DreamZ |
|
|
Strosek. Mindenki, aki ismeri az autótuning történelmét, elismerően bólint a név hallatán. A 928-as Porsche Vittorio Strosek-féle átépített változata a 80-as évek végén nagy visszhangot keltett. Ez az erős, V8-as zuffenhauseni gép a csodálók, a vásárlók és az újságírók körében egyaránt pozitív kritikára lelt.
|
VÉRNYOMÁSNÖVELŐ |
|
|
Sokáig kellett rá várni, és az sem volt biztos, hogy valaha elkészül. De végül megérkezett a legfrissebb, Wankel-motoros Mazda, az RX-8-as. Az RX-7-es utódja tanulmányként sokáig szerepelt a médiában "Evolv" név alatt, de utcai változata, amely végül megszületett, olyan meglepetést okozott, ami ritkán fordul elő az autógyártás világában: a szériamodell szebb lett, mint a koncepció!
|
Csoki helyett chili |
|
|
Hát ez nem semmi: libabőr, az ember nyakán, hátán, karján. Most hagyjuk a teljesítményt, a futóművet, a kerekeket és a többit. Ezekről majd később. Ha az ember meglátja ezt az autót, egyszerűen csak be akar szállni és gondolkodás nélkül elszáguldani. Patrick Meyer Celicája olyan érzelmeket hoz ki az emberből, amelyekről addig nem is tudta, hogy léteztek. Az biztos, hogy nem Patrick autója az első, amelyik megdönteni látszik az évszázados elképzeléseket a svájciak józanságáról. Szabálytisztelő, régimódi, unalmas polgárok? Marhaság! Az alpesi tuningőrültek mindent 200%-osan csinálnak és a legőrültebb projektekre is kaphatóak.
|
Fel az ajtókkal! |
|
|
Joachim Inden ismét felülmúlta önmagát: legújabb remekműve egy vadonatúj, gyönyörűen átépített Mercedes-Benz SLK 350-es, amelynek jellegzetes orra a McLaren SLR-t idézi
|
Egyszerűen bajnoki! |
|
|
A Ferrari mítosza már jó ötven éve vörös betűs fejezetként szerepel az autózás történetében. A főnök, Enzo Ferrari versenyautói rettegett ellenfelek voltak a konkurrensek számára, és számtalan győzelmet arattak az összes nagyobb versenyen - a Forma-1-től kezdve Le Mans-on át Daytonáig. Ezeknek a sp
|
Mint egy hatos a lottón |
|
|
Ízlések és pofonok, mint tudjuk... Ha ráadásul a BMW fődesignere, Chris Bangle ízléséről van szó, a szólás még inkább érvényes. Az új hetes BMW megjelenésekor sok szakember és vásárló ráncolta a homlokát, hiszen a régi családfő "szép" vonalaihoz nem volt túl sok köze az utód formáinak.
|
Ferrari a csúcson |
|
|
Tulajdonképpen minden "rendes halandó" felteszi a kérdést: mi a fenét lehet még hozzátenni ehhez a tökéletes és méregdrága Ferrarihoz, amitől még szebbé válhat? Nos, az Inden Design a következő oldalakon megválaszolja nekünk ezt az igen nehéz kérdést!Már egy "széria" - bár ebben az esetben ez a szó
|
Legyél te is milliomos! |
|
|
A legnagyobb tuningcégek, mint például a Hamann, egyetlen hónapot sem hagynak ki újdonság nélkül. Most nem a BMW-rajongók örömére készítettek autót, hanem a Forma-1 világbajnok Ferrari szerelmesei számára. A már szériaverzióban is szinte hibátlan sportgépet, a 360-as Modenát öltöztették harci díszbe
|
Vörös és fekete |
|
|
A bajorok számára szent tartományi zászlójuk színe, a fehér-kék kombináció. A fehér-kék rombuszok olyannyira fontosak arrafelé, hogy még az "ősi" bajor autó- és motorgyártó, a BMW emblémáján is ez látható. Rosszul járhat az a tudatlan, aki a színduó sorrendjét felcseréli, és a bajor rombuszokat kék-fehérnek meri nevezni!
A BMW a motorsportban is szívesen alkalmazza a hagyományos kettőst. Pedig a politikailag arrafelé pikáns (a németeknél a piros a szociáldemokraták, míg a fekete a konzervatívok színe), ám optikailag annál előnyösebb piros-fekete kombináció is kitűnően áll némely BMW-modellnek. Mint Tanguy Lemaine klasszikusan szép E36-osának.
|
Utcai Pirahna |
|
|
Nem tudjuk elégszer ismételni: dúl a retróláz. A cégeknél, a zenében, az öltözködésben, az étkezésnél és természetesen az autóknál is.
|
Düreni pedikűr |
|
|
Minden szokás szerint indult: a Mazda RX8-ast a piac lelkesedéssel fogadta, és ma már kijelenthető, hogy sikeres elődje, az RX7-es nyomdokaiba lépett.
|
Álomautó |
|
|
Mindenki nagy álma egy igazi kabrióban feszíteni. Bivalyerős a motor, süvít a szél, és örökké szól a zene! A legtöbb ilyen típusú kocsiban ez mind meg is van, csak talán a legfontosabb a igazán jó hifi, na, azt mindig egy kicsit mostohagyerekként kezelik.
|
I BELIEVE I(T) CAN FLY! |
|
|
Honda Civic
Mi történik, ha valamelyik napos augusztusi délután egy tíz éves Honda Civic végiggurul a város fő utcáján és leparkol? Legtöbbször semmi különös, a vezető kiszáll és minden feltűnés nélkül útjára indul. De azért vannak kivételek. Például, ha Thomas Maftei érkezik méregzöld Civicjével, biztos, hogy senki nem nézi levegőnek.
|
Feltüzelt oroszlán |
|
|
Hamann Tuning Peugeot 307 CC
Ha megkérdezzük egy tuningautó tulaját, hogy mi mindent változtatott vagy épített át a kocsiján, általában ezt a választ kapjuk: futómű, felnik és gumik, első spoiler vagy lökhárító, küszöbök és hátsó kötény.
|
TÜZES NYÍL |
|
|
A Ferrari 360 Modena kétségkívül az egyik legizgalmasabb autó, amely mostanában - ha ritkán is - de látható az utakon. Bőséges teljesítményével, tüzes designjával és érces hangjával mindenütt álmodozó tekintetek követik, ahol csak megjelenik
|
Cápa A4 |
|
|
Az Audi nemrégiben új fejezetet nyitott az A4-es történetében, amikor is bemutatta a típus új generációját. Az eleganciát és a modern vonalakat remekül ötvöző, azonos jelű elődje 1994-es színre lépésétől fogva töretlen sikert mondhat magáénak. De mint tudjuk, a csúcson kell abbahagyni, és mielőtt a
|
M3 DRAGSTER-showcar |
|
|
Ha valaki előállna azzal az ötlettel, hogy megépít egy autót, amiben keresztezi egy purista dragster és egy fényűző show-car vonásait, az illetőt mind a dragster-, mind a tuningrajongók csúnyán kinevetnék. Ami igaz, az igaz, az ausztrál Sydney-beli Mohammed és Baker Ibrahim "csöppet" elmebeteg, ezt senki sem tagadja...
|
Renault Twingo |
|
|
A Halálos iramban "sorozat" - különösen a második rész - után Nils, az FX tuning egyik munkatársa végleg az amerikai tuningstílus hatása alá került. Ezért aztán nem is gondolkodott sokat azon, hogy Twingóját milyen irányzat szerint építse át.
|
Fekete Honda S2000 |
|
|
Ki mondta, hogy egy sportautónak vagyonokba kell kerülnie? Ez nem igaz! Nézzük például a Honda S2000-est, melynek motorja kompresszor, turbótöltő és minden egyéb okosság nélkül kemény 240 lóerőt hoz ki a mindössze 2 literes lökettérből!
|
Honda Integra Type-R |
|
|
A legtöbb ember úgy véli, hogy csupán az ésszerűség szól a japán autók mellett. Nem feltűnőek, az érzelmeket hidegen hagyják, viszont megbízhatóak és fenntartásuk is gazdaságos. Ám a japánok mást is tudnak. A Távol-Kelet majd' minden autógyártójának programjában jelen van egy-egy vérbeli utcai versenygép, amelynek a fenti sztereotípiákhoz semmi köze. Ez különösen érvényes a Hondára, hiszen szinte minden modelljét felszerelte a potenciáljavító V-Tec technikával. Ezalól természetesen az Integra sem kivétel. E tüzes kupéról elmondható mindaz, amire egy fiatal autós vágyik: gyors, szép és sportos. Így nem ítélhatjük el a 23 éves Saschát amiatt, hogy nem tudott ellenállni...
|
|